Stenålderssurf och huskurer

God morgon!

Här sitter jag och dricker varmvatten med citron och resterna av förkylningsdrinken från igår. Lånar lite internet av min mobil eftersom det förmodligen kommer ta flera veckor innan internet hittar hem till oss. Jag har tänkt att låna lite internet av föräldrarna också men vem vill hänga hos sina föräldrar hela dagarna när en har ett eget hus att hänga i, trots att det är internetlöst.

Förkylningen har varit hemsk i natt och jag har haft värk i hela ansiktet. Mår bättre nu så jag hoppas att denna snabbt ska gå över. Som tur var ärade Minilainen mig med endast en matning i natt och har sedan vaknat varannan timme sedan sex. Klockan 9-10 nångång bestämde vi oss för att kliva upp ordentligt.

Glasgubbarna har också varit här. Alltså inte några glassgubbar utan ett företag som ska fixa och byta några av våra fönster. Hade ju annars varit fint med glassgubbar som kommer med glassleverans så här när en är förkyld.

Nu ska den vänstra näsborren snytas och citronvarmvattnet förtäras. Krya på mig!

Hade knäppt en bild på en rykande tekopp och förkylningsdrinken, ni får helt enkelt hålla tillgodo med beskrivningen.