Lite sådär upp som en sol och ner som en..

Himmel och pannkaka, barnet somnade ovaggad. Efter några nätter av vad vi förmodat varit magont, har vi nu inlett nattningen med babymassage som ska vara bra för onda bebimagar. Det gjorde jag även ikväll och efter det var det bara att lägga i från sig babyn som ville somna själv. Det är tacksamt en kväll som denna när söndersnytna slemhinnor i näsan är ett faktum.

Jag skriver dessutom från min nya mobil och känner mig lite extra cool bakom ratten på denna. Än så länge trivs jag. Tänk vilket lyx mitt i all förkylning att få äta vaniljbulle och hämta ut sin nya telefon. Självklart fifflade jag inte med telefonen och åt vaniljbulle samtidigt, hur skulle det se ut? En ska inte ropa hej tydligen nu är bebisen vaken och himla ledsen. Ska vara ett stöd åt den guppade pappan nu. Sov gott så länge.

image