Förkylningsjuice

Smyger in ett litet pre-inlägg innan morgondagens riktiga bloggande kör igång. Jag har gått och blivit förkyld! Jag vet inte vart jag gick för att bli det men jag har mina aningar. Här har det varit förkylningar runt omkring oss i både sambons familj och i min familj. På grund av flytten så har vi varit tvungna att vistas upp i bakterierna eftersom vi behövt hjälp med det mesta. Men jag gör allt för att slippa utöka förkylningen till mer än nysningar och rinnande snor ur båda näsborrar (jag har bara i den ena näsborren så jag gör allt för att den andra inte ska få snor den å). Därför har jag nu testat göra en stoppa-förkylningen-juice:

IMG_1116 IMG_1117 IMG_1118

Mixade nyss ihop denna juiceblandning. Ni ser ingredienserna ovan; blodapelsin, kiwi, apelsin, ingefära och vanligt vatten. Inte speciellt gott tyckte jag men förhoppningsvis hjälper det.

Krya på mig så ses vi imorgon.