Jag vill inte ligga ner mamma

Men sitta det är skitskoj!

Godmorgon! Vi har fortfarande internet! Passar därför på att använda det så länge jag kan. (Bloggar tom först av allt). Enligt internetleverantören skulle vårt abonnemang flyttas i dag så därför trodde vi att det skulle försvunnit nu. Men vem vet försvinnandet av internet kan ju ske när som helst! Scary! Lite halloween-feeling får en ju, eller hur 😉

I natt har vi haft en natt fylld med välbehövlig sömn. Lia passade på att vara arg och ledsen under kvällstimmarna i stället för under natten och har sedan sovit hela natten med ett avbrott för matning kring 3-4. Nu har hon nyss ätit och somnat om. Sjusovarn’ mammas. Skönt för oss hela familjen som behöver energin denna vecka. I dag jobbar pappan som vanligt men vi ska till huset under dagen och plocka upp flyttkartonger i köket. Snart kan jag bjuda på härligt fika i vårt hus! Som vi längtar!
IMG_1016 IMG_1017 IMG_1018

Det gäller verkligen att vara snabb nu för tiden och att aldrig släppa blicken eller för den delen handen från henne. Som ni ser i bild två så är det här med att lyfta/trycka huvudet framåt en hitt just nu. Och när en kommer tillräckligt långt fram så tippar hon framåt helt (jag fångar henne först så klart). På sista bilden fick jag kasta kameran men den hann fota färden. Ligga ner på mage eller på rygg är inte Minilainens grej men sitta upp och stå på benen medan vi guppar och hoppar med henne det är så himla skojsigt just nu!

Ha en fin dag!