Slutet på internet

Okej nu är det så här…. Imorgon tar internet slut. Det är alltså inte oändligt, likt universum. Åtminstone inte om man ska flytta som ju vi ska. Vi kommer på egentligen obestämt tid att vara utan detta allsmäktiga internet och därmed vet jag inte hur jag kommer att lösa bloggandet. Jag kommer kunna gå hem till mina föräldrar och skriva och eventuellt använda mobilen men hur mycket får vi se. Tänkte ta lite höstlov tillsammans med de andra skolbarnen kommande vecka i och med flytten. Då slipper jag försöka stressa fram något och ni slipper halvdana inlägg.

Hoppas ni haft en mysig helg och att vi ses igen om en vecka? Tills dess vill jag att ni som läser funderar på VAD som gör er lyckliga. Jag och min sambo har pratat lite om temat och jag tänkte försöka göra någonting av det.

Så kommentera gärna och berätta vad som gör dig lycklig 🙂

Kram på er så ses vi snart!