Starka bloggmammor

God kväll allesammans!

Jag har precis suttit och läst igenom bloggarna som jag har på min bloglovin-lista. Samtidigt som jag tänker på hur glad jag blir när ni lägger till mig på er.

I dag reflekterade jag över hur mycket glädje, energi och pepp jag tankade genom att läsa hos minna medbloggerskor. Starka kvinnor som gör sin grej. Gemensamt för dem är också att många är mammor. Just nu är just familjelivet och mammalivet något som är lite extra roligt att läsa om. Inte så konstigt alls kan jag tycka.

Men just i kväll fick jag så mycket glädje och pepp insprutat via datorskärmen att jag kunde känna extra mycket att det är fredag och det är underbart att just jag har en egen liten familj att spendera den med. Tacksam!

Pappan i lägenheten har i och för sig åkt till huset för att slipa väggarna, inte mycket kvar så är vardagsrummet färdigt. Dock inte i morgon som jag hade hoppats MEN renovering tar alltid längre tid än vad en planerar. Bebisen sover, jag passar på att sitta extra länge på toaletten och hunden tuggar fredagsben. Vad gör ni denna fredag?

IMG_7380.JPG