Mikkalainen reklam – Låter som ett företag

Efter att ha torkat hundkiss, varit på promenad varefter bebin vaknade direkt när vi kom in igen och bytt tre bajsblöjor så känns tröttheten av nu mer än någonsin. Jag ska passa på och lägga mig och vila en stund medan Mini också sover. Först ska jag bara berätta om att jag gjort en Facebooksida till bloggen. Det känns lite ambitiöst men jag kände att mitt ”privata” facebookflöde svämmade över av mina inlägg. Det är inte vad jag enbart vill ska finnas i mitt flöde och jag ville dessutom skapa en möjlighet för dem som faktiskt vill läsa bloggen att gilla den och följa sidan. Då får den som läser ta ett aktivt val istället för att jag tvingar på dem mina inlägg, trots att en självklart kan välja att inte följa mig som privatperson i sitt eget flöde om det skulle vara så. Jag tänker i alla fall att jag nu får en separat ”privat”-sida och en bloggsida. Vilket känns bra.

På Facebooksidan kommer helt enkelt inläggen från bloggen att komma upp och kanske även andra saker framöver. Det skulle till exempel kunna vara youtubeklipp och annat bloggrelaterat.

Här hittar ni Facebooksidan, in och gilla =)  Ni kan även följa min blogg med bloglovin; Följ min blogg med Bloglovin Där kan du samla alla de bloggar du önskar läsa dagligen. På det viset slipper du skriva in dem i adressfältet varje gång eller googla dem.

Skärmavbild 2014-10-23 kl. 12.24.34