Renoveringsnytt

Precis som jag förutspådde så blev det inte så mycket renovering för min del, men jag hann gå fem varv runt gården med Bob. Målet var tio varv för att visa honom gränserna på ”hans” gård. Sen vaknade drakägget till liv och det var med råge. Det var bara att gå snabbt hem till min mamma och pappa igen. Tur att dom bara bor runt hörnet. Där satt jag i soffan med en sovande bebis medan resten av familjen renoverade huset. Och typ så här tyst var det att sitta där i soffan själv…………………………………………………………………………………………. Jag nådde inte ens tvdosan……. Med risk för att bebisen skulle vakna ur sin lätta sömn…………………………………….ho,ho?

Ja i alla fall då, Bob trivs på ”sin” gård. Det märktes tydligt när han inte ville följa med när jag ropade på honom. Som tur var behövde han inte och fick istället fortsätta leka i inhängande med sina övervakare mormor och pappa. Lyxliv för honom!

IMG_7367.JPG