Mysiga läsare!

Tack fina ni! Först var det bara någon som ville dela med sig av sin dag sedan har några fler ramlat in eftersom och jag tycker det är sjukt mysigt att läsa! Så tack för att ni skrivit ner några rader av vad ni gjort/gör. Ibland när någon kommenterar så önskar jag att den också hade en blogg så att jag fick veta mer om den personen, läsa mer och veta vem som orkat ta sig tid att både läsa och kommentera hos mig. Därför blir det lite extra kosy (mysigt på svengelska) när ni delar med er. Väldigt fina är ni i alla fall och vilka mysiga/coola/härliga/smarta aktiviteter ni har för er och fyller eran vardag med. Ni är inspirerande. Pöss pöss och kram kram.

Bild 2014-10-16 kl. 17.04
Röddtrötta äppelkinder.

2 thoughts on “Mysiga läsare!

  1. Smugglosmurf skriver:

    Hej! Jag hittade hit via Hormoner och hemorrojder, och nu har jag lagt till dig på min bloglovin-lista :).
    Idag har jag suttit inne med bebis och sett på Netflix hela förmiddagen eftersom regnet har öst ner hela dagen. Klockan 14 var det dags att hämta treåringen på förskolan. Hon inledde med utbrottet Allan eftersom vi var tvungna att handla bröd på vägen hem, men blidkades med en banan. Därefter åt vi mellanmål, byggde koja, busade med lillasyster (mycket tough love med äldre syskon), åt isterband och tittade på Bullerbyn, innan jag och mannen nattade varsitt barn. Jag fick natta bebis och var färdig rekord-tidiga 20.00. Hurra!
    Såg mer på Netflix, drack te, bloggade, duschade och nu har jag just ammat i förhoppning om att få sova till fyra innan det är dags igen. Testade samma grej igår, men då vaknade hon klockan två. Man vet aldrig var man har de där små liven!

    • Mikkalainen skriver:

      Hej! Härligt att du hittat hit och välkommen! Alltså Netflix, vilken räddare i amningen och graviditeten det varit! Älskar dessa förhållandevis billiga film/serie-tjänster.

      Vilken mysig dag ni haft och bra jobbat med nattningen! Förhoppningsvis gick det lila bra i natt 🙂

      Skål! På att man aldrig vet vad man har och vänta just i natt. Livet blir aldrig händelsefattigt med barn i alla fall 🙂

      Ha en fin dag!

Kommentarer inaktiverade.