(O)Vanlig morgon hos familjen Lainen

IMG_0912

God morgon! Så här börjar för det mesta våra morgnar. Lia väcker mig för att äta och Bob väcker husse för att få gå ut och bajsa. I natt har det ätits i massor, Lia alltså. Och jag vet inte om det berott på att hon vill stimulera produktionen eller om jag haft för lite i brösten? Men det visar sig väl antar jag. Denna morgon såg dock lite annorlunda ut vilket är bra eftersom vi håller på med operation jämställdhet. Jag gick ut med Bob och pappa fortsatte mysa med bebis i sängen. Det var förmodligen därför bebisen passade på att skita ner hela sig själv och sitt babynest. Men mysigt hade dom i alla fall medan jag och Bob hade det mindre mysigt ute i duggregnet. Bob har nog aldrig gjort i från så fort någonsin.

I dag väntar höstmarknad, eller förhoppningsvis i alla fall. Det beror lite på vädret.