Gissa vem som kommit på besök

IMG_0846
Baserat på bildens innehåll, kan du gissa vem som kommit på besök? Egentligen var det ganska logiskt. Jag hade varit deppig i några dagar helt utan anledning till och med fast att jag hade mycket att vara lycklig över. Jag hade väldigt ont i magen, fast långt ner i magen och ett jämarns godis-sötsaker-sug! Undra om det gick att se, (förstå) baserat på mitt inköp att jag hade fått min mens? Minns när det var überjobbigt att köpa mensskydd, pinsamt att den som satt i kassan skulle veta att jag hade mens liksom! Fint att kunna skriva ett helt inlägg om mens. Till skillnad mot i högstadiet då en skämdes så fort blodet flödade. Det var pinsamt och äckligt till och med inför tjejkompisarna ibland. Jag fick ju dessutom extra problem med magen inför ankomst så det blev lite extra jobbigt. Nu pratar jag mens med min sambo och skäms inte ett dugg. Fast jag tycker fortfarande att det är jobbigt med extra magproblem. Märkte däremot att jag inte har haft någon mensvärk alls exklusive det lilla molande hugget jag kände av i går kväll som jag trodde var vanligt magont. Jahapp nu har det ju gått snart tre månader sedan hon kom så jag antar att det är rimligt att vi nu kan skaffa fler avkommor 😉 På’t igen bah! Nej allvarligt det väntar vi nog några år med.