Sedan sist vi sågs

Hej hej!
Det har varit några jobbiga dagar och efter valet så behövde jag bara ta en paus från sociala medier. Lilltjejen har dessutom krävt lite extra av sin mamma så därför tog jag en liten paus från både skrivandet och de sociala medierna. Jag blir ofta kluven inför allt de där men återvänder alltid till bloggen för jag gillar ju ändå att dela med mig i text.

I dag har jag varit hos tandläkaren, allt gick bra men får som vanligt bannor gällande tandtråd. Måste! Börja! Använda! Tandtråd! jaja… Jag har även fått hem det senaste framkallningarna av foton på Lia. Jag försöker ju framkalla varje månad och det känns så bra att jag lyckats hittills. Många ansiktsuttrycks-bilder var det så jag tänkte göra en tavla av alla urgulliga miner.

Vi har som sagt också röstat i valet, firat två år tillsammans, konstaterat fler än en gång att vi hunnit mycket på två år, packat några fler flyttkartonger och försökt att få till det… men somnat av trötthet båda två.
collage
Just nu är min telefon full av dessa bilder. Det är inget behov att bevisa att folk hör av sig till mig eller någon slags samling på klockslagsbilder going on här…. nej utan det är mitt enda sätt att komma ihåg när jag ammar bebisen. För helt ärligt så är det helt omöjligt för mig att komma ihåg annars.

Hoppas ni haft en fin vecka hittills och att ni får en fin onsdagskväll!