Hur fungerar bärsjalen?

Lia sover som en stock i sin bärsjal. Efter lite krångel, protest och mycket gungning så gick hon med på att sitta ”fast” i sjalen. Hon sov som en stock genom påskrivning av avtal för lägenheten, så nu är vi utan lägenhet fr.o.m. den första november. Det känns så skönt att det är gjort. Nu ska bara annonsen bort från blocket sen är den biten klar. Jag har kunnat äta (med henne på bröstet) Jag har kunnat gå på toa (med henne på bröstet) och nu sitter jag och bloggar (med henne på börstet. Jag ska inte komma med något utlåtande ännu. Än krävs det övning i både knyt-konst och stoppa in bebisen i den färdigknutna kreationen men jag tror nog att vi har en vinnare!
IMG_0734

Sambon är och hämtar flyttkartonger och jag har kokat mig en kopp te. I kväll känner jag mig väldigt lycklig och den karamellen tänker jag suga lite extra länge på. Nu ska jag dricka den där koppen och fortsätta mysa med min bebis.