Suuurprise!! Här är din Baby Shower

Har kommit hem och landat i soffan efter att ha varit på överrasknings-Baby Shower för Hanna som ska få en liten pojke i oktober. Det var jättefint ordnat och jag önskar nu i efterhand att jag också hade fått en för det var ju inte så där larvigt som jag fått för mig. Det var ju bara mysigt, trevligt och gott med massa fika. Dessutom fick Hanna och Fredrik massa saker till den lille som är bra att ha inför ankomsten. Baby shower är helt enkelt en bra grej har jag bestämt mig för nu. Om inte annat så ska väl varje tillfälle tas i akt att firas. Och vem tackar nej till fika? 
IMG_0634
Vi laddade lite innan det var dags att åka.
IMG_0636
Den fina blöjtårtan och de andra fina gåvorna. 
IMG_0645
Gulliga och goda småkakor/muffins och gokaffe! Tack för fikat =)
IMG_7173
Och så lilla jack russelln Isa som höll ställningarna och kollade så att vi fikade ordentligt och så att Hanna öppnat sina presenter utan att eventuellt lämna något, till exempel något ätbart, i något av paketpappren. 

One thought on “Suuurprise!! Här är din Baby Shower

  1. Desire skriver:

    Roligt att träffa lilltjejen IRL ikväll , såå söt å go så !:) ha det fint ! // Desire

Kommentarer inaktiverade.