Hemkommen från fikat

Lia ligger på mitt bröst och har precis somnat. Jag passar därmed på att blogga lite. Vi har precis kommit hem från en fika med en av mina bästa vänner. Jag passade även på att köpa lite nytt till Lias höstgarderob. Medan vi shoppade och fikade så sov Lia sig igenom hela vistelsen. Rara lilla bebis.
IMG_0632
Jag, jag menar Lia fick paket.

Jag passade även på att handla inför kvällens gå-iväg-party (kan inte säga vad det är eftersom att det är en överraskning tror jag?) Får berätta i morgon. I morgon vankas det ännu ett bröllop och på söndag får vi besök, eller Lia får besök och sedan ska vi till huset och skriva på papper. Härligt!
Bild 2014-08-29 kl. 15.01 #2
Köpte den här fantastiska sjalen till mig själv. Tycker ju som bekant väldigt mycket om sjalar och jag tycker att det är underbart att hösten är här så att jag får börja pryta mig själv med dem.