Ska vi byta plats?

Vill du byta plats med mig Therese? Ingen har väl missat låten som sjungs av brudgummens bästa vän som önskar byta plats med bruden Therese? Om ni missat den så se denByta plats var precis vad jag och sambon gjorde tidigt i morse då jag tyckte att det var hans tur att hålla ”nappvakt”. Jag rullade helt enkelt över honom i sängen och lade mig på hans plats medan han fick ligga bredvid lillis som har en tendens att på morgontimmarna börja spotta ut nappen och sedan leta efter den med knorrande ljud och viftande armar. Varpå nappvaktaren får stoppa in den igen så somnar hon om.

Vi var på bröllop igår, mitt första om jag inte räknar med ett som jag besökte som väldigt liten. Det var väldigt trevligt och också anledningen till att det gapat lite tomt med inlägg. Mer inlägg om bröllop kommer så klart. Vi är oerhört tacksamma för att få ha brudparet i vår umgängeskrets men också får dela vänskap med många av deras fantastiska bekanta.

I dag är vi en trött familj som låg i sängen ända till kvart i elva, vilket var otroligt skönt. Det enda vi ska göra i dag är att spendera dagen framför en eller två bra filmer och besöka stormarknaden (köpa mat). Vi ser fram emot att bara njuta av dagen.

IMG_0607
Pappa-bebis mys, där har hon somnat så himla sött.