Manne Forssberg gillar mig!

God morgon!

Dom senaste dagarna är det två pappor som gillat bilder på min instagram och inte vilka två pappor som helst Dom är ju typ kändisar och så gillar dom min bebis! Woho! Lattefarsor  är två killar som driver en pappablogg. Hur jag vet vilka dessa är vet jag faktiskt inte men drar till med en vild gissning att jag hört dem på radio eller skrivits om i någon annan blogg.

lattefarsor

Men coolast av allt är att Manne Forssberg gillat en bild som jag taggat med mammaledig. Gillar både hans sökning och att han gillar mig! Sjukt coolt!. Manne driver pappapodden och har nu under sommaren även haft ett radioprogram tillsammans med eminenta Kitty Jutbring – Kitty, Manne och relationsmyterna. En herrans massa goa kändisar! Nu fattas det bara att Filip och Fredrik gillar också…. Thinking Big!

manne_forssberg
Nu ska vi göra oss i ordning för värdering av huset. Förhoppningsvis kan vi få klart med alla papper för både hus och lägenhet denna vecka. Det vore SÅ skönt.

Ha en fin dag kompisar!