Lite babynytt i garderoben

IMG_0338
Okej, kan någon säga till mig vad vi behöver för kläder till barnet! Jag tittar i hennes klädlåda och tycker inte att hon har några kläder alls! Jag anar ungefär samma dilemma som för någon annan i hushåller som aldrig heller har några kläder i sin garderob. I går var vi och inhandlade lite nytt i alla fall, sånt som jag känt att vi saknar och/eller växt ur. Och nu har jag också blivit en sådan mamma som säger ”ja, det blir ju mest åt barnen man handlar”. Jag blev alldeles exalterad av att handla små fina kläder åt henne.

Men allvarligt, ni får gärna komma med tips om vad vi egentligen behöver i garderoben nu till hösten! För jag har ingen aning! Hon har ju varit för varm för att ha kläder och nu tycker jag det börjar bli lite för kallt för de kläder hon har.