Möhippedagen avslutad för min del

Nu har vi för en stund sedan landat hemma i lägenheten efter en kaotisk men ändå rolig dag. Ni vet en sådan där dag då allt bara jävlas och ett sammanbrott är nära men som i slutänden blir till en jävligt rolig historia att berätta efteråt. Den har innehållit svett, gråtande barn, nästan gråtande mamma, obehagligt nära att köra in i en bil vid parkering och så klart sist men inte minst fel inställning på kamerna…. Vi har alltså varit på möhippa jag och Lia. På ingen mindre än Sofies möhippa. Men nu är vi i alla fall hemma igen medan resten av gruppen fortsatt till stan för kvällsaktiviteter som vi valde att hoppa över jag och Lia. Hon är lite för ung för krogen ännu.

IMG_0237
Peppad cheY! (vet att det inte stavas så) Men vad har jag för färg på håret egentligen?  Jag har helt ofärgat hår men solen på håret måste ha mixtrat med färgen, Eller ser jag ut så där? Flickan med guldhåret. Jag och Rapunzel.
IMG_0304
Här gör sig bruden redo för raggarballe. Tack Sofie för i dag och hoppas du kommer vara lika nöjda som vi är efter dagens slut!

Nu måste jag och bebisen vila. Jag återkommer med mer detaljer och mer härliga bilder!

Vill ni se mer av Sofies möhippa kolla då in Instagram och hashtagen #sofieochpatrik2014

One thought on “Möhippedagen avslutad för min del

Kommentarer inaktiverade.