Äntligen svalare temperatur – Äntligen sjal!

God morgon!

Här sitter jag med en uppäten övermogen persika i magen. Den smakade awesome men var svår att äta. Kan ni relatera? Klockan 05.46 ville bebisen ha mat då hade hon sovit sedan klockan 23. Vi blir bortskämda med sömn i den här familjen. När matningen och blöjbytet var färdiga hade jag hunnit börja min tankeverksamhet redan. Både jag och Bob övervägde om vi skulle kliva upp heller inte. Det är ju skönt att ligga kvar i sängen även om en inte fortsätter sova. Jag klev upp så gjorde även Bob för att vända och gå och lägga sig i sin bädd igen. Jag fortsatte ut i köket och satte på det redan, från kvällen innan, förberedda kaffet. Så nu ska kaffe förtäras i denna alldeles underbara svala morgon.

IMG_0231
Det är så underbart att hösten börjar närma sig och att det därmed blir svalare temperatur ute. Det tog jag och firade med att ta på mig en sjal, bara för att jag kan!