Hej hej, sju timmars oavbruten sömn

God morgon! Medan babyn sover så passar jag på att kika in här. Förhoppningsvis hinner jag skriva några inlägg som jag kan tidsinställa sedan. Det är roligt när inspirationen och idéerna flödar. Fast jag kanske skämmer bort er till den dag det blir lite tomt igen? Äh ni vet ju hur det fungerar här. Ibland flödar det och ibland ekar det tomt. Ni verkar vilja komma tillbaka ändå då det finns att läsa 🙂

I natt har bebisen sovit 7h…… SJU TIMMAR i sträck! Det är ju nästan som en åtta timmar natts sömn hehe. Nu sitter jag här med godissmak i munnen, tog en eller två morgon-godisar (godis kan omöjligt smaka bättre än just på morgonen även om det är sämsta sättet att starta dagen på, hej hej insulinnivå). Jag har även hällt upp en skål med yoghurt som jag tänkte inmundiga efter att jag skrivit färdigt.

På agendan i dag står städning av lägenhet, ett eventuellt besök på Erikshjälpen och kanske om det finns tid, sätta in fotografierna på Lias första månad som äntligen kommit i ett fotoalbum. 
IMG_0182
200 bilder blev det denna gång
men då sorterade vi inte ut någonting, så det finns en del onödiga bilder i högen. Men nästa sväng, vi tänkte försöka beställa varje månad så här i början, då ska vi försöka sortera ut dem vi verkligen vill ha. Kort på en suddig bordsduk och fem kort som ser likadana ut är ju kanske lite onödigt att betala för. Denna gång gjorde vi det helt enkelt bara lätt för oss för att vi skulle få fingrarna ur röven!