I dag fick vi gemensam vårdnad

André blivit pappa idag. Han vart väl egentligen pappa den dagen då hon blev till kan jag tycka eller åtminstone när hon kom ut till jordelivet men inte enligt socialtjänsten om en inte är gift då. Nu är alla papper påskrivna i alla fall så nu finns det ingen återvända för någon av oss. Inte ens jag kan ångra mig 😉

Vi har även varit på äventyr idag. Och vet ni vad det kändes som rena rama minisemetsern (passande med Mini-semester hihi). Vi åkte in på Birsta (shoppingcentrum) och passade på att byta lite grejer bland annat en bh till mig. Snabba och effektiva var vi precis så där som nervösa förstagångs föräldrar är, kan jag tänka mig. Det gick så bra så. Efter bytessvängen köpte vi lite mat och satt i bilen och ammade och åt. Säkert därför äventyret kändes som en liten semester. Vi passade även på att åka och besöka min kusin och mina kusinbarn för att visa upp Lia lite då vi förmodligen inte kommer hinna ses i helgen. Då kommer däremot min morbror och en av mina kusiner på den finska sidan. Det ska bli trevligt! Undra om det finns någon finska kvar alls i mina ådror?!!! Det brukar komma om jag får prata ett tag men det känns som att allt mer har försvunnit.

Nu är vi hemma och det blir inga fler äventyr idag skulle jag tro. Nu är den här mamman ganska trött och behöver vila lite. Jag är väldigt glad över att vi vågat oss ut idag och att det gick så bra som det gjorde. Nu kanske vi snart vågar oss ut igen =) Ps. vi hade ju mer besök i går, som kom förbi med presenter som snart skulle tappa sin bytesrätt så de ville komma förbi och lämna dessa innan det blev för sent. Ska ta och fota Lias presentskörd någon dag så att ni får se Ds.

Nu när äventyren börjar kännas mindre äventyriga och vi börjar orka med oss lite mer är det okej för dem som känner oss att komma på besök =) Hoppas jag inte exkluderar någon nu som känner att ni inte riktigt vet om ni känner oss eller inte. Bara att fråga i så fall 😉
IMG_0086