Välkommen till världen Minilainen!

Prick klockan 01.00 i natt kom äntligen Minilainen till världen! Hon vägde 3574 g och är 50 cm lång. En liten fjunig sak som suger på tissen som hon ska och som vi inte riktigt kan avgöra vem av oss hon är lik.

Förlossningen gick bra men jag har förlorat lite för mycket blod så vi väntar nu på om vi blir kvar här på BB eller alternativt vårdhotellet. Vi alla tre mår väldigt bra men är såklart väldigt trötta.

Eftersom att det är så många som är nyfikna på Minilainen så skriver jag det här på bloggen (på ett ställe) eftersom jag är helt slut och inte orkar höra av mig till alla just nu. Hoppas det känns okej speciellt för alla mina närmaste vänner.

Jag/vi återkommer med allt möjligt roligt, spännande och intressant framöver men just nu ska vi bara vila upp oss. Hon är det vackraste jag sett!

20140701-123848-45528409.jpg

20140701-123850-45530703.jpg

20140701-123850-45530363.jpg

15 thoughts on “Välkommen till världen Minilainen!

  1. Stina skriver:

    Underbart älskade ni! Vi hörs framöver! Älskar er! Hela familjen hälsar så gott! Vi har gått på spänn hela helgen! 😉 Puss & Kraaaam!

  2. erica skriver:

    Grattis till er lilla prinsessa! Härligt att det gick så bra trots blodtapp. Bra jobbat med allt och väntan är nu över 🙂

  3. Linda Källberg skriver:

    Åh vad underbart! Stort grattis till er lilla flicka. Njuut nu tillsammans, alla andra får vänta hihii 🙂 💗

  4. Emilia skriver:

    Ååh Grattis Mikaela!! Som sagt, njut av tiden ni tre emellan ❤️ Kram Emilia m. fam.

  5. Anna skriver:

    Åh stort grattis!! 🙂 hon är jättelik Andre då han var liten om jag utgår ifrån bilden;P Vad fräsch du ser ut! Är så glaaad!! Hihihi. 😀 Längtar tills vi får träffa er! ♥♥♥

Kommentarer inaktiverade.