Två dagar på sig att komma i tid

God förmiddag kära bloggisar!

Jag har helt glömt bort att njuta av att jag är ledig. Eller rättare sagt all tid har för det mesta gått åt att tänka på att hon kan komma när som helst. Nu har snart hela juni gått och jag har ju varit hemma och ledig sedan den 6/6. Tiden har bara rullat på och jag helt glömt bort att jag är ledig och inte bara är hemma för att vänta på Minilainen. Därför passade jag på att uppmärksamma min ledighet idag genom att: Bjuda mig själv på frukost på sängen, se två filmer är inne på den tredje nu och har vilat i massor. Oj vad skönt det har varit!

Nu har Bob fått åka hem till mina föräldrar ett tag också så att han får leka av sig. Jag har svårt att gå längre sträckor då magen bara drar ihop sig då, antar att det är det som kallas sammandragningar. Därför är det bra för honom att få åka dit och leka av sig så att han får stimulans =)

I natt har jag haft mensvärk till och från hela natten även lite på morgonen men sedan har det försvunnit. Istället har det kommit några sammandragningar speciellt om jag reser mig från liggande till sittande. Förmodligen är det ingenting, bara livmodern som tränar eller mitt psyke som hittar på men jag kan ju alltid hoppas att det kommer igång snart. Som sagt hon har två dagar på sig att komma i tid nu 😉

I eftermiddag ska vi åka och titta på ett nytt hus. Ett renoveringsobjekt… hehe vad skrev jag igår egentligen? Det har charm och är lite mer av min dröm än huset vi inte fick. Men som sagt vi tittar bara.

IMG_6940
När pappa är på jobbet så får en nöja sig med doften från hans kudde. Och mamman får njuta av valpmys.
IMG_6942
Bästa vardagslyxen! Bjuda sig själv på frukost på sängen.