Nej! Ingen bebis, Nej! inget hus och Nej! Inga avsnitt av OITNB kvar att se

Nej, nej, nej! Men vet ni vad det gör ingenting.

Jag längtar efter Minilainen men hon kommer när hon kommer. Efter nattens sömn så är det ändå ganska skönt att hon stannar inne. Har dessutom mått väldigt illa efter frukost. Dessutom har jag bara chillat i dag. Ser på en film just nu med Adam Sandler och har inte gjort så mycket mer.

Vi drog oss ur budgivningen eftersom det kommit in högre bud. Det känns tråkigt men ändå helt okej. Nu kan vi lägga tid på lägenheten och få den klar för att kunna sälja när det väl blir dags. Nu behöver vi inte stressa fram någonting. Även om ett hus hade underlättat mycket för oss så kommer den tiden och då kanske vi kan köpa det verkliga drömhuset. Vi ska dessutom på visning på två andra hus och har ju det där huset vid mina föräldrar att titta på. Så det går ingen nöd på oss. Kanske var det inte meningen helt enkelt.

Vi har sett klart alla avsnitt av Orange is the new black säsong två… den är lite svårare att inte känna NEJ NEJ NEJ över. Nu får vi vänta ett helt år IGEN på nya avsnitt! Men serien är så pass bra att jag faktiskt skulle kunna se om säsongen igen. En liten tröst

Gjorde i alla fall ett test om vilken karaktär jag var i serien och detta blev resultatet…. Vet inte hur väl det stämmer egentligen?
Skärmavbild 2014-06-12 kl. 18.20.56

Tack för mig, bugar och bockar och snurrar med armen.

4 thoughts on “Nej! Ingen bebis, Nej! inget hus och Nej! Inga avsnitt av OITNB kvar att se

  1. Anna skriver:

    Tråkigt med huset.. men son du sa.. inte menat! 🙂 ert drömhus finns där ute 😀 Jag tror att hon kommer på fredag! 😀 kl 16!!

  2. Sandra skriver:

    Åhh den serien började vi se igår, sett två avsnitt hittills och längtar redan till ikväll då de är daga för nya avsnitt 😉

Kommentarer inaktiverade.