Kan en vakna med större tuttar?

Allt jag önskade mig som yngling var att få vakna upp med ett par stora bröst. Inte enorma men dom kunde gärna ha fått växt en eller två storlekar över natten, bara så där. Skulle ju varit billigare och mer riskfritt än en operation.

I morse när jag vaknade kunde jag nästan svära på att mjölkkassarna växt en storlek till! Så pass att det liksom gärna vill ta sig ut på utsidan av bh:n. Jag får helt enkelt stoppa in handen innanför bh:n och lyfta tuttarna på plats. Kan bero på avsaknad av byglar i amningsbh:ar, det ska ju vara utan bygel men med bra stöd för att minska risken för mjölkstockning osv. Mina är billiga från H&M… Förklara kanske varför de inte funkar så bra ändå. Ska unna mig dyrgrip på annan affär när jag vet hur mycket mer tuttekassarna tänkte växa.

Ja och jag trodde väl aldrig att jag skulle skriva ett helt inlägg om tuttar eller om hur jag längtar efter minsta tecken på smärta trots att tiden inte gått ut ännu. Fem dagar kvar och förhoppningsvis inte en sekund till men tydligen var vi alla i min syskonskara sena… Så där sjönk ju den förhoppningen om att hon kommer snart. (eller vem försöker jag lura? Klar jag, om någon, ska skriva ett helt inlägg om tuttar)

Jaja max tre veckor kvar och det ska väl mitt psyke förhoppningsvis fixa. Det har gått bra med renoveringen i dag i alla fall. I fall ni undra 🙂
539_8d854bab06
Amningsbh från Twilfit som fler har rekommenderat skulle kanske vara något?

Kan ju inte visa tuttarna eftersom dom känns högst privata. Men något sånt här tänkte jag skulle få pryda överdelen framöver 🙂 tar gärna emot bidrag till fina underkläder;)