Dagens gravidfotografering – tjuvkika

Här kommer två bilder från dagens gravidfotografering. Det är Cherie i min klass som tagit dem och vi är så fantastiskt nöjda med det bilder vi fått hittills. Jag har aldrig känt mig så vacker och tyckt att jag själv är så vacker som på bild nummer två och jag blir kär bara jag tittar på den första bilden. Hoppas ni också gillar dem. Jag ska länka till Cherie sen när jag vet var hon vill att jag länkar.

Hoppas ni gillar bilderna lika mycket som vi gör.

kärlek 2
Tänk om jag alltid fick ha så här fina bilder på bloggen. Anställa fotograf det första jag gör när jag blir proffsbloggare 😉

12 thoughts on “Dagens gravidfotografering – tjuvkika

  1. Mormor skriver:

    Fantastiskt vackra och kärleksfulla bilder, ni är så fina båda två. Fotografen har verkligen fångat känslan.

Kommentarer inaktiverade.