Nu har jag samlat gissningarna…

…Men fortsätt gärna att gissa =) Nu kan ni kommentera på ”gissningssidan” om ni vill eller fortsätta gissa i gissningsinlägget.

blogg1

Där har ni sammanfattningen. Så får vi se vem som kommer närmast? Jag ska lägga till vad jag och André gissade för ganska länge sedan. Tyvärr är det inte den snyggaste layouten eftersom jag inte hade något ”spalt-verktyg” Men det får duga.

Just nu sitter jag och laddar kolhydrater (kardemummaskorpor MUMS!) Och ska snart gå och lägga mig för jag blev helt slut nu på kvällen. Jag är dålig i magen, har ont i både mage, punani och svank. Är hon påväg tro? Ja det visar väl sig antar jag 😉

Pappan är och tittar på fotboll hos grannen och kommer hem senare. Det är bra det då är han vaken i natt i fall det är på g. Valpen sover tungt, tungt efter att ha varit hos mina föräldrar. Jag tror att hans tillväxtperiod börjar komma mot sitt slut för helt plötsligt har han börjat bli en väldigt lydig hund och en väldigt trött hund. Så nu börjar han nog hitta sin plats igen och är bara trött av värme och tillväxt. Söta söta valp, min allra första egna bebis. Snart få vi en människovalp också. Hoppas hon kommer på någon av det datumen som ni gissat. De vore ju väldans skoj!

Kram och god natt