Gissningsdags – Gissa förlossningsdatum

Dags att gissa lite? När kommer jäntan ut till världen egentligen? Vi vet ju att det förmodligen (till 97%) är en tjej och barnmorskan har ju gissat på en vikt mellan 2900-3200 men det är ju bara gissningar. Det står i infon vilket datum hon är beräknad i fall du inte har koll på det. Så gissa gärna vikt och datum eller bara datum om ni vill i kommentarsfältet. Det står att ni ska välja något konto att logga in med, välj Facebook eller välj anonym så ska det gå att kommentera för er som haft problem med det. Eller gå bara vidare, så ska det fungera.

Återkom annars gärna med vad det är för problem du möter på så ska jag försöka lösa det här med kommentarsfältet. Det kan vara så att om det är första gången du kommenterar så måste jag godkänna kommentaren först innan den kommer upp. Då är det bara skriva och vänta =)

När kommer Minilainen och hur mycket väger hon när hon kommer?

Jag skulle ju ha försökt ordnat med någon slags vinst. Kanske den som kommer närmast kan få ett meddelande att hon kommit, först av alla?
vecka 38

Dagens mage =)

Annars så passar jag på att njuta av dagarna. Lyssna på podcast, läsa en av Kristian Gidlunds böcker, läsa bloggar, se på romantiska komedier och äta massor med frukt och fika. Det måste vara den bästa uppladdningen någonsin!

 

11 thoughts on “Gissningsdags – Gissa förlossningsdatum

    • Mikkalainen skriver:

      Hehe ja det var ju vårt första förlossningsdatum innan vi varit på ultraljud så kanske 😉 bara jag inte går längre över, hoppas jag!

  1. Louise Z skriver:

    Kul att följa er spännande resa, jag gillar att du skriver öppet och ärligt om allt:)
    Jag gissar 1 juli, 50 cm och 3230 gr.
    Stort lycka till med förlossningen, den klarar du galant!
    Louise

  2. Stina skriver:

    Åh vad svårt! Först tänkte jag gissa 23:e (mammas födelsedag) men jag tror kanske hon väntar lite längre… 25:e tror jag bestämt! 🙂 Sen gissar jag att hon kommer väga 3080! Puss och ring gärna ngn dag om du är pratsugen!♡

  3. Sara skriver:

    Jag tror att hon kommer snart! ;P Den 18/6 närmare bestämt. Jag tror att hon kommer väga 2900 g och vara 49 cm.

Kommentarer inaktiverade.