Hur firades det i går, nurå?

Dagens nytt: Kvinna log så så länge vid försök att knäppa selfie att hon fick ont i munnen, nära att uppsöka läkarvård. Kvinnan säger själv: ”jag hoppas att det ska gå över annars kommer jag nog aldrig våga mig på det här igen”. (se bild nedan)

IMG_6866

IMG_6869
Bäddade spjälsängen. Den vart så himla mysig och i sängen ligger lillgrisen med Minilainens första mössa på sig. Mössan ska tvättas och packas ner i väskan. Grisen som bär mössan är sedan jag och mina syskon var små. Den stora grisen kunde jag inte låta bli att köpa då den liknar Lottas ”Bamsen” (Lotta på Bråkmakargatan)

IMG_6871
Här är skattkartan till vår skatt.

IMG_6872
Maten från igår blev väldigt lyckad! Enkel men mycket fästlig

IMG_6874
Och efterrätts tårtan 😀 Mums!

5 thoughts on “Hur firades det i går, nurå?

    • Mikkalainen skriver:

      Visst blev det 🙂 jag köpte den för länge sedan hos Geine på Drömrum som ligger i Sörberge. Tyvärr tar hon ju bara in några av varje. Och vi köpte sista då. Men ska kolla vad det är för märke på den så kanske du kan googla fram nån återförsäljare 🙂

Kommentarer inaktiverade.