Nu är sambon hemma och det är härmed officiellt!!

Jag har tentapluggat för sista gången på ett år! Jag hade ju lovat mig själv ledigt när sambon kom hem och det man lovar måste man hålla. Så nu har jag stängt igen med hopp om att jag fixar tentan och med tron på att det jag inte lärt mig nu det kommer jag inte lära mig heller.

Jag har precis unnat mig en lång (så lång som det går när en inte orkar stå så länge) dusch och ska snart få mat i form av fläskpannkaka. Och som om det inte vore nog så ska vi åka och fira mitt kursinbarn som fyller stora sju år! Vilket sätt att avsluta en termin på, helt perfekt tycker jag!

Nu firar jag innan jag gjort tentan men oavsett hur tentan går imorgon så har jag ändå gjort det sista för i år. Jag kan gå hem på sommarlov och kanske viktigaste av allt, vänta på Minilainen.

Ha en fin kväll allihop!

20140604-175844-64724267.jpg så ska jag fortsätta sitta här med mina varma kunder och min handduksturban 🙂