En dag kvar!

Vad jag tjatar om detta men i dag är sista dagen jag pluggar till en tenta på väldigt länge! Det känns väldigt bra. Jag hoppas att jag ska hinna nöta in det sista idag och som det känns nu så fixar jag tentan förutsatt att läraren inte gått bananas! En dag till sen kan jag se ut så här:
IMG_6851

Vad gött det är att ladda batterierna med att umgås med en kompis och käka glass med jordgubbar ute på balkongen. Det var precis vad jag gjorde i går. Och det gjorde mig på mycket bättre humör än vad jag varit på under dagen. Jag är en person som gillar att vara hemma, trivs med att vara ensam och har inte/har aldrig haft så stort behov av att umgås för jämnan. Men ibland är det ett så bra sätt att ladda sina batterier på.
IMG_6847
Nu ni, väntar en dag av plugg-deluxe. Ska verkligen försöka köra järnet. Det är ju trots allt sista dagen jag behöver traggla detta. Tänkte att jag pluggar fram till att sambon kommer hem vid 17:00 sen gör jag kväll. Det jag inte kan då kommer jag inte heller att lära mig. Fick förresten betyg i förra kursen (den med 30-timmars jakten) och det hade gått väldigt bra. Det känns skönt att det går bra trots att det känns tung och jobbigt ibland.

Ha en bra dag!