Sista kraftansträngningarna i skolan nu!

Den här boken i bild är inte bara extremt bra att sitta på under gravidyogan, då en ska ha stöd under rumpan för att komma upp och föra det bekvämt för magen. Den innehåller också ett antal kapitel som jag förbehållit mig att ta mig igenom… innan söndag. Jag brukar göra en sammanfattning som underlag att plugga på men denna sammanfattning börjar kännas alldeles för stor och jag känner att jag inte pluggar effektivt nog. Fast så här känns det alltid när en börjar bli lite less på att plugga.Tentan börjar närma sig och en känner att en förstår kursen men kanske inte riktigt har kunskap att svara på exakt alla frågor.

Nu är det dock inte långt kvar, endast sex dagar och det är dessutom snart juni månad och den månad som lill-Mini är beräknad! Så nu gör jag en sista kraftansträngning och tar mig igenom detta så att jag kan åka in och föda barn snart.

Bild 2014-05-30 kl. 11.39 #3
Kämpa Mikaela, kämpa!