Vilken karl jag har!

Har precis just nu på fläcken avslutat mina studier för dagen. Jag hann klart med det jag skulle och OJ, vad stolt jag är över mig själv nu! Tänkt snart är denna kurs över. Den är väldigt intressant och rolig men det ska ändå blir skönt att kunna vänta på bebisen utan att ha något hängande över sig. Jag har inte packat väskorna än heller. Vill göra det som en liten belöning när jag går här hemma och väntar. Däremot har jag skrivit en packningslista SÅ om Minilainen bestämmer sig för att göra entré så kan André plocka ihop våra saker lite snabbt. Jag kommer vilja försöka hålla mig hemma så länge jag klarar av det.

Men i alla fall mitt i all pluggdepression så kommer min sambo hem med detta:
Bild 2014-05-29 kl. 15.40
Mjukglass! Och se så nöjd jag blev!

Han vet då precis hur man gör mig lycklig. Nu ska jag i alla fall unna mig ledig eftermiddag/kväll och ladda med en förhoppningsvis god tomat/tortellini-soppa.

2 thoughts on “Vilken karl jag har!

  1. Sofy skriver:

    Han är en bra karl den där André alltså! ;P När ska vi ses, jag har vänskaps-abstinens?! Puss

    • Mikkalainen skriver:

      Haha ja fast jag hade ont i magen hela natten så jag vette tusan hur bra det var egentligen 😉 men han är ju gullig som är villig att stå ut med fisarna.

      Jag vill oxå ses!! Har stort behov nu. Fika i helgen (paus i pluggandet)? Puss och kram

Kommentarer inaktiverade.