Om kulan är så stor som den ser ut…

Då är det inte konstigt att det spänner och att resterande innehåll inte får plats. Vi har lagt oss i sängen eller rättare sagt André har lagt sig, jag sitter fortfarande upp pga att jag får ont i tarmarna när jag lägger mig ner. Dessutom spänner det i skinnet och Minilainen har både hicka och är livlig. Så antingen får jag sittsova eller vänta tills att discot har stängt.

Funderingar annars just nu är:
Hur känns latensfasen alltså den fas som inleder allt? Kan det vara något sånt jag känt i och med mensvärken eller är det bara träning?

Ska jag ta en spegel och ta bort det kliande håret eller ska jag låta penntrollet sitta kvar? Det känns inte nödvändigt att göra något åt om jag ska vara ärlig.

Skönt att stjärthålet läker fort (enligt information från barnmorskan)

Jag fixar nog plugget ändå det är ju bara 26 dagar kvar tills vi slutar.

Ja och så om magen är så här stor som det ser ut på bilden ja då är det fan inte konstigt att det spänner och har sig! Sambon sa att den dock ser lite större ut på bild men ”att den är stor kan man nog inte komma ifrån” hehe

20140510-225158.jpg

God natt sov gott!